حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ دشمنان خارجی با همکاری مزدوران داخلی قصد براندازی جمهوی اسلامی را داشتند اما با مدیریت مقام معظم رهبری و میثاق امت با ولایت، بساط فتنه گران برچیده شد.

وی بیان کرد: خسارت های زیادی در طول هشت ماه جنگ نرم دشمن در فتنه ۸۸ به کشور وارد شد اما بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری، برای ثبیت انقلاب خون های زیادی ریخته شده و آینده نظام روشن است.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات مجلس از فخرفروشی و صرف هزینه های گزاف تبلیغاتی پرهیز کنند و وظیفه ما فراهم کردن بسترهای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی، گفت: آگاهی دادن به مردم و ریشه کن کردن بی سوادی از هدف های تشکیل این نهاد به دستور امام خمینی (ره) بود.

حافظ نیا گفت: امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه از نامزد خاصی در انتخابات مجلس شورای اسلامی جانبداری نمی کنند و عضو ستاد نماز جمعه در صورت هواداری از داوطلبان، باید از مسئولیت در ستاد استعفا دهد و داوطلبان نیز برای دریافت توصیه نامه به دفتر امام جمعه مراجعه نکنند.

در بین الصلاتین از یک فروشنده مرغ و یک نانوا به عنوان کسبه منصف و مردمدار، با اهدای لوح تقدیر از سوی مسئولان حاضر تجلیل به عمل آمد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.