اسدالله محمدزاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد در سه محور پویانمایی (انیمیشن کوتاه، موشن‌گرافیک، انیمیشن کات اوت، کمیک موشن و استاپ موشن)، بازی و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه (بازی و اپلیکیشن موبایل) برگزار خواهد شد.

وی مهلت ثبت نام نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج را یکم بهمن‌ماه دانست و افزود: در زمینه داوری این رویداد نیز با آغاز این برنامه آیین‌نامه‌های داوری و موارد خطا به شرکت‌ کنندگان ابلاغ و شرکت‌کنندگان ملزم به رعایت قوانین فنی، هنری، محتوایی و تشکیلاتی - انضباطی آن می‌شوند.

دبیر اجرایی رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج اضافه کرد: بر اساس قوانین اعم از تخصصی یا عمومی برگزیدگان مسابقات اعلام می‌شوند و این برگزیدگان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار می‌شود را دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در مدت زمان ۴۸ ساعت در زمینه تولید محصولات به رقابت می‌پردازند تا هر یک بهترین محصولات را از نقطه نظر فنی و محتوایی تولید کنند.

محمدزاده در رابطه با ورود، پذیرش و استقرار تیم‌ها تاکید کرد: مسوولان تیم‌ها یکم بهمن از ساعت ۱۹ تا ۲۲ باید در مکان اعلامی حاضر شده و اعضا را به کمیته برگزاری معرفی و آیدی کارت های مجوز ورود در رویداد را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در هر رشته حداکثر پنج و حداقل سه نفر باید باشند، گفت: از آنجا که شرکت‌کنندگان باید به ‌صورت تیمی معرفی شوند از حضور انفرادی اشخاص جلوگیری می‌شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه اسامی متقاضیان باید به ‌صورت تیم تخصصی و در قالب یک لیست واحد برای دبیرخانه ارسال شود، افزود: این اطلاعات شامل اطلاعات تخصصی، تکنیک، نرم‌افزار کاربردی مورد استفاده و یا زبان تخصصی برنامه‌نویسی است که باید به صورت نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، رشته، سِمت در تیم، تخصص فنی قید شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان باید ملزومات فنی خود را به همراه داشته باشند اظهار داشت: شرکت‌کنندگان این رویداد باید تجهیزات الکترونیک (لپ‌تاپ، تلفن همراه به عنوان مودم، هارد اکسترنال و فلش) و غیرالکترونیک از جمله کاغذ و مدادهای طراحی، تخته‌شاسی را با خود به همراه داشته باشند و دبیرخانه هیچ مسئولیتی در قبال ارائه تجهیزات به تیم‌ها را ندارد.

دبیر اجرایی رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج یادآور شد: در پایان این رویداد با حضور مسوولان سازمان بسیج مستضعفین و سازمان فضای مجازی بسیج از برگزیدگان تقدیر به‌عمل می‌آید و منتخبان راهی مرحله کشوری می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.