پس از دو هفته تعطیلات نیم فصل لیگ برتر بانوان، روز جمعه ورزشگاه حیدرنیا سنندج میزبان هفته نخست دور برگشت این مسابقات بین وچان کردستان و سپاهان اصفهان تیم های دوم و سوم جدول رده بندی به عنوان یکی از حساس ترین بازی های این هفته بود.
 نتیجه این دیدار به غیر از تثبیت جایگاه دوم تیم در جدول رده بندی از جهات دیگری نیز برای کادر فنی، بازیکنان و مسئولان ۲ تیم اهمیت ویژه ای داشت.  
در ابتدای فصل و به دلیل اختلافی که در اصفهان به وجود آمد تعدادی از بازیکنان تیم سپاهان به همراه سرمربی این تیم مجبور به جدایی از این تیم و حضور در تیم کردستانی شدند.  
دیدار نفس گیر دختران فوتبالیست کردستانی با سپاهان اصفهان در هوای سرد سنندج برگزار شد و میزبان توانست با ۲ گل سمیه خرمی و الهام فرهمند ضمن کسب پیروزی مقابل رقیب خود، هر سه امتیاز بازی را از آن خود کرده و جایگاه خود در رده دوم جدول را تثبیت کند.

تیم وچان در دوره رفت مسابقات لیگ برتر با ۱۰ پیروزی و یک شکست و کسب ۳۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفته بود و زهرا خواجوی دروازه بان این تیم با ۹۵۳ دقیقه نگه داشتن دراوزه خود موفق به شکستن رکورد کلین شیت در کشور شد و سمیه خرمی مهاجم این تیم نیز با ۱۸ گل زده و یک پاس گل در ۱۱ بازی برترین گلزن نیم فصل لیگ برتر فوتبال بانوان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.