حجت الاسلام علی جعفرنژاد روز دوشنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در حسینیه شهر بیجار اظهار داشت: ۴۰ سال از اولین حرکت مردم در راه دین اسلام و قرآن می‌گذرد و نهالی که روزی با خون جوانان این مرز و بوم آبیاری شد اکنون  به درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران تبدیل شده و حیات آن وابسته به یاری خداوند متعال است

وی اضافه کرد: دشمن در فتنه ۸۸ با حق و باطل را با هم مخلوط کرده بود تا تفکیک آن برای عموم مردم سخت باشد اما مردم با اتکا به آموزه‌های الهی و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب توانستند از این فتنه با موفقیت عبور کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایش خداوند در قرآن دشمن به دنبال گرفتن دین اسلام از مردم است افزود: در مقابل دشمنان، هرچه کوتاه بیاییم درخواست‌های بیشتری را مطرح خواهند کرد تا به هدف اصلی خود دست یابند.

حجت الاسلام جعفر نژاد با اشاره به حوادث اخیر در کشور در اجرای طرح سهمیه بندی بنزین گفت: با توجه اتفاقات روی داده در آن و آسیب زدن به اموال عمومی و مردم توسط اغتشاشگران باید پرسید چرا منافقین در آماده باش کامل و مردم مظلوم نیز بی خبر از هرماجرایی بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان دشمنان اضافه کرد: دشمن از راه اندازی فتنه اهدافی مانند سرپوش گذاشتن به داشته های انقلاب، برجسته کردن ضعفهای آن و ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند از این رو باید با اتکا به بصیرت مانع از دستیابی به این اهداف شد.

مردم بصیر کردستان در ۹ دی ماه ۱۳۸۸ با حضوری نشات گرفته از بصیرت و آگاهی در یک راهپیمایی خودجوش ضمن برهم زدن توطئه های خطرناک و نقشه شوم جبهه استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ، با آرمان های بلند امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب ، ارزش های انقلاب اسلامی  و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید پیمان کرده و عوامل فتنه گر داخلی را از صحنه خارج و آنان را منزوی کردند.

در تقویم جمهوری اسلامی ایران ۹ دی هر سال میاث با ولایت و روز بصیر نامگذاری شده و شعر امسال آن یوم الله نهم دی مظهر بصیرت، ولایت مداری و عبور فتنه ها اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.