به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: برگزاری راهپیمایی اربعین، سال به سال با شکوه بیشتر برگزار می شود و مردم عاشق نشان می دهند که منتظر قیام جهانی هستند.

امام جمعه بجنورد افزود: پیام  رژه جهان اسلام، این است که ما آماده ظهور امام عصر هستیم.

وی گفت: اربعین، جهانی و بین المللی شده و مرزها را درنوردیده است، دل ها را به سمت خود می کشاند، اربعین یک رویداد یا یک روز نیست بلکه یک مکتب و یک روزگار است.

وی اظهار داشت: پیام اربعین به جهان این است که پرچم امام حسین(ع) باید به اهتزاز درآید تا خط مظلوم و ظالم از هم جدا شود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع جوانان و نخبگان اظهار داشت: به فرموده رهبری، جوانان نخبه، سرمایه وغنیمت هستند که باید مورد توجه باشند.

وی گفت: برخی بدخواهان و وابستگان به غرب تلاش دارند تا دید نخبگان به کشور را تغییر داده و با این نگاه که ایران، به درد نخبگان نمی خورد، آنان را ناامید و به سمت کشورهای غرب بکشاند.

وی با قدردانی از اقدام سپاه در دستگیری روح الله زم سرشبکه کانال انحرافی آمد نیوز، گفت: ارزش این اقدام کمتر از سقوط پهباد نیست و سبب شد تا کمر آمریکا بشکند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کانال آمدنیوز تلاش داشت تا نظام اسلامی را متزلزل نشان دهد گفت: دین اسلام، اقدام برای بردن آبرو در فضای واقعی و مجازی را حرام دانسته است و این موریانه هایی که آبروی نظام را هدف گرفته اند باید از بین بروند.

وی خاطرنشان کرد: دستگیری روح الله زم، اقدام بسیار ارزشمندی بود که با اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به هفته بزرگداشت نابینایان اشاره کرد و گفت: شماری از نابینایان، دارای استعداد بالا هستند اما با وجود داشتن تحصیلات دانشگاهی، بیکار هستند در این زمینه از مسئولان انتظار می رود در استخدامی ها، از این استعدادها هم بهره ببرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.