آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: در حال حاضر با جنگ تمدنی و فرهنگی دشمن علیه کشورمان روبرو هستیم و تمام تلاش آنها اینکه مردم را از مناسبت هایی مانند شرکت در راهپیمایی‌ها دور کنند.

وی افزود: استان کردستان دارای مردمانی بصیر و آگاه است که با داشتن وحدت و همدلی مانع توطئه‌افکنی دشمنان شده‌اند و دشمن علیرغم تمام توانی که برای ضربه زدن به این مردم بکار گرفته ولی موفق به هیچ کاری نشده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به وحدت و انسجام موجود در میان مردم استان اضافه کرد: مجموعه‌هایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند در افزایش وحدت و انسجام مردم نقش داشته باشند و توقع می‌رود که این سازمان حمایت‌های بیشتری از استان کردستان داشته باشد.

وی یادآور شد: آنچه در جامعه کنونی ما مورد توجه بوده، اسلام و دین است و مذهب مطرح نیست بنابراین روحانیون شیعه و سنی در کنار هم می‌توانند برای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در این دیدار گفت: دشمن در همه استان‌ها به ویژه کردستان در صدد است تا بهره کافی از لطمه زدن به وحدت مردم ببرد و تلاش خود را در این راستا مضاعف می‌کند لذا باید مراقبت بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام محمد قمی افزود: قطعا نماینده رهبر معظم انقلاب به مسائل استان مشرف است بنابراین باید این نمایندگی در استان بیش از پیش تقویت شود.

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات کشور به منظور معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.