سردار علی آزادی روز سه‌شنبه اظهار داشت: در پی افزایش سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو در برخی نقاط شهرستان سنندج، موضوع شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی ماموران پلیس آگاهی در محل سرقت، استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار و از طرفی راهنمایی برخی مالباختگان، عامل اصلی یک باند سرقت شناسایی و با اخذ نیابت و هماهنگی مراجع قضایی، در شهرستان بوکان استان آذربایجان غربی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده و با ارائه شواهد و مدارک از سوی ماموران، به سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو با همکاری ۲ همدست دیگر اعتراف کرد.

سردار آزادی با اشاره به دستگیری ۲ همدست این متهم، اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی به ۴۵ فقره سرقت انواع قطعات داخل خودرو در سنندج و دیگر نقاط استان اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو سرقتی، یک رشته دستبند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط شد و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف ۵۰۰ میلیون ریال مواد محترقه در بیجار

فرمانده انتظامی کردستان گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بیجار محل نگهداری مواد محترقه در پارکینگ منزل یکی از عوامل تهیه و توزیع این مواد شناسایی شد.

سردار آزادی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی و در بازرسی از محل مورد نظر ۴۶۴ هزار و ۶۴۰ عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه پلیس در مبارزه با توزیع مواد محرقه با قاطعیت برخورد می‌کند، اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه توزیع این مواد، مراتب را از طریق مرکز ۱۱۰ اعلام کنند.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۳۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.