نخستین مجموعه نمایشی طنز مانگ و ئه ستیره (ماه و ستاره) از کردستان به کارگردانی و تهیه کنندگی فریاد مجیدی آبادی از اوایل اسفند سال گذشته در شبکه نمایش خانگی عرضه شده و دومین قسمت این مجموعه هم به تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شد،  مخاطبان علاوه بر خرید dvd آن از فروشگاه‌های معتبر استان‌های کُردنشین، می‌توانند به صورت اینترنتی از طریق سایت فیلیمو نیز آن را تهیه و تماشا کنند.

تهیه کننده و کارگردان مجموعه مانگ و ئه‌ستیره روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران کردستان اظهار داشت: وعده داده بودیم  بخشی از درآمد حاصل از فروش قسمت نخست این مجموعه را به انجمن حمایت از بیماران ام اس و خرید مانتو و شلوار برای دانش آموزان بی‌بضاعت کنیم.

فریاد مجیدآبادی با بیان اینکه با استقبال خوب و خرید نسخه دیجیتال قسمت نخست این مجموعه توانستیم به وعده‌هایمان عمل کنیم، اضافه کرد: عوامل این مجموعه تصمیم گرفتند بخشی از درآمد حاصل از فروش قسمت دوم این مجموعه را به کودکان نیازمند اهدا کنند.

تهیه کننده و کارگردان مجموعه مانگ و ئه‌ستیره یادآور شد: قسمت جدید این مجموعه به عنوان نخستین فیلم کُردی در سایت معتبر فیلیمو قرار داده شده تا علاقمندانی که به نسخه dvd آن دسترسی ندارند به صورت اینترنتی و از طریق این سایت اقدام به تهیه و مشاهده آن کنند.

مجیدآبادی گفت: یوسف اسدی، عابدین رضایی، ابراهیم مرادی، رضا پشابادی، مسعود بیگلری و خوانندگان مطرح کُرد سیوان گاگلی و کارزان فاروق از سلیمانیه اقلیم کردستان عراق در قمست جدید این مجموعه حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.