آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم یوم الله ۹ دی با تاکید بر اینکه باید ایام الله ها را به مردم یادآوری کرد و اجازه ندهیم به فراموشی سپرده شوند، افزود: ایام الله روزی است که واقعه‌های مهم اتفاق افتاده باشد و حماسه ۹ دی نیز یکی از این روزهاست که همواره باید زنده نگه داشته شود.

وی به فتنه سال ۸۸ و توطئه‌هایی که دشمن از راه‌های مختلف برای ضربه زدن به نظام و انقلاب چیده بود، اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان توانستند فضایی پرآشوب در کشور ایجاد کرده و حتی عده‌ای افراد ناآگاه را نیز با خود همراه کنند اما خیلی زود دستشان برای مردم بصیر و آگاه رو شد و آنها در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: دشمن بدون وقفه و با راه‌اندازی فتنه‌های مختلف آماده دشمنی کردن است و در این میان ما باید همواره هوشیار باشیم و فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن را که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند، بشناسیم و در دام آنها نیفیتم.

وی تاکید کرد: جریان فتنه سال ۸۸ هنوز تمام نشده و نمونه بارز آن آشوبی بود که آبان امسال در کشور ایجاد شد و از قِبل آن نیز خسارتی بر کشور وارد آمد که با بصیرت و هوشیاری دلسوزان نظام و انقلاب عوامل آن شناسایی و این توطئه نیز خنثی شد.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: مردم و مسوولان ما باید تلاش کنند بهانه به دست دشمن نداده و راه را برای نفوذ آنان باز نکنند همانند بیانات رهبر معظم انقلاب که صف مردم را از آشوبگران جدا کردند.

وی با بیان اینکه فتنه ها از جمله فتنه سال ۸۸ باعث می‌شود دست برخی افراد نآگاه که ابزار دست دشمن می‌شوند، رو شود، افزود: گرامیداشت حماسه‌های ماندگار همانند ۹ دی تمرینی برای آمادگی در مقابله با ترفندها و توطئه‌های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران بواسطه حضور به موقع ملت در صحنه‌ برابری با توطئه‌های دشمنان ایمن شده است، ابراز امیدواری کرد برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی امسال در استان کردستان باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

۹ دی تجلی بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز با بیان اینکه حماسه ٩ دی تجلی بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی است، گفت: در این روز تقسیم بندی جناحی مطرح نیست و دفاع همه جانبه از ارزش های اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه بود که مردم را به عرصه کشاند و بساط فتنه گران با موقعیت شناسی دقیق مردم برچیده شد.

حجت‌الاسلام محمد سادات افزود: راهنمایی هوشمندانه و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری نقش بسیار بزرگی در پایان دادن به یکی از بزرگترین فتنه‌های پس از انقلاب داشت به گونه‌ای که سال‌ها برنامه ریزی دشمن برای رخنه در کشور و ایجاد شکاف میان مردم و نظام با تدابیر و رهنمودهای ایشان خنثی شد.

وی به برنامه‌های پیش بینی‌ شده در استان برای هفته بصیرت و گرامیداشت حماسه ۹ دی اشاره کرد و یادآور شد: همایش بصیرتی بانوان فاطمی، برپایی نشست های بصیرتی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی، نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس و برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان همچنین با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان اظهار داشت: برنامه ریزی برای این ایام نیز همزمان با ایام هفته بصیرت آغاز شده و ۲۱ کمیته استانی و ۱۰ ستاد شهرستانی فعالیت و برنامه ریزی خود را در راستای هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن این مراسم آغاز کرده‌اند.

در تقویم ایران اسلامی ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است راهپیمایی حماسه نهم دی سال ۹۸ در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.