با وجود همه مشکلات خوب پیش آمده‌اند از ۹ بازی در نیم فصل لیگ برتر فوتبال بانوان، حتی یک گل هم نگذاشتند از چارچوب دروازه‌شان رد شود.

سمیه شهبازی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به وضعیت مطلوب این تیم اشاره کرد و اظهار داشت: ۲ هفته دیگر نیم فصل اول رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور به پایان می‌رسد و امید ما برای قهرمانی در نیم فصل بسیار بالا است.

وی با اشاره به آمادگی کامل تمام ۲۲ بازیکن این تیم، افزود: به غیر از فاطمه قاسمی ملی پوش ما که در مسابقات آسیای مرکزی (کافا) با پارگی مینیسک و ACL زانوی پای راست مواجه و جراحی شد، بقیه بازیکنان در آمادگی روحی و جسمی خوبی بسر می‌برند.

شهبازی رقابت هفته دهم این تیم را با زاگرس شیراز مهم د انست و گفت: حریف ما در این هفته تیم جوان و خوبی است ولی ما برای قهرمانی می جنگیم و حتی یک امتیاز هم از دست نمی دهیم و پیش بینی می کنیم برنده بازی هفته دهم برابر نماینده شیراز باشیم.

وی تاکید کرد: به نظر بازی راحتی با این تیم خواهیم داشت اما تفاضل گل در این بازی اهمیت بسیاری برای تیم ما دارد و می‌تواند ما را به قهرمانی نیم فصل نزدیکتر کند.

شهبازی جدال سخت این تیم با شهرداری بم کرمان را در رقابت برای قهرمانی نیم فصل دانست که پا به پای هم در صدر جدول نشسته اند البته بمی ها با اختلاف ۱۰ گل بیشتر بالاتر از وچانی‌ها تیم اول هستند.

سرمربی تیم وچان کردستان گفت: بازی سرنوشت ساز ما که برایمان فینال زودرس به شمار می رود با شهرداری بم است که آخرین بازی در نیم فصل است و میزبان بازی هستیم که امیدواریم با حمایت تماشاگران بتوانیم با برد مهمان خود، جشن قهرمانی نیم فصل را در سنندج برگزار کنیم.

شهبازی عقیده دارد امسال سال نتیجه گیری برای این تیم است که پایه و اساس آن از ۶ سال قبل بنیان گذاشته و ۵۰ درصد بازیکنان آن بومی کردستان هستند ضمن اینکه مشکلات حمایت مالی این تیم نیز حل شده و فردی از اهالی استان حامی مالی تیم است.

تیم وچان با تیم های شهرداری بم، پالایش گاز ایلام، سپاهان اصفهان، شهرداری سیرجان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن اصفهان، زاگرس شیراز، ملوان بندرانزلی، همیاری آذربایجان غربی، آویسا خوزستان و پارس جنوبی بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد.

این تیم در ۹ دیدار گذشته خود توانسته با ۳۰ گل زده، بدون گل خورده،  بدون باخت و تساوی با کسب حداکثر ۲۷ امتیاز این بازی ها بعد از تیم شهرداری بم کرمان در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بایستد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.