به گزارش ایرنا تیم های خوزستانی صنعت نفت آبادان، فولاد با هفت امتیاز و استقلال خوزستان با پنج امیتاز با گذشت پنج هفته از رقابت های لیگ برتر به ترتیب در مکان های پنجم، ششم و یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر ایران جام خلیج فارس جای گرفته اند.
در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر کشور تیم صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه هفته جاری میهمان سپیدرود رشت است و فولاد خوزستان میزبان سپاهان اصفهان می باشد.
استقلال خوزستان نیز در چارچوب این رقابت ها روز جمعه در جم به مصاف تیم شگفتی ساز پارس جنوبی خواهد رفت.

**صنعت نفت آبادان - سپیدرود رشت
زردپوشان صنعت نفت آبادانی در پنج هفته گذشته توانستند به لطف درخشش بازیکنان برزیلی و عراقی خود هشت گل را وارد دروازه حریفان خود کنند تا یکی از بهترین خط حمله های لیگ به شمار بروند این تیم برابر سپیدرود رشت به دنبال کسب سه امتیاز بازی است تا همچنان جز تیم های بالا نشین جدول باشد.
نفت آبادان برابر تیمی به میدان می رود که خط دفاعی مستحکمی ندارد و مهاجمان تیم آبادانی بدنبال استفاده از تزلزل خط دفاعی حریفشان هستند.
صنعت نفت آبادان در خط میانی با تشکیل سه ضلعی کرار، سزار و باتیستا به یکی از بهترین خط هافبک لیگ برتر تبدیل شده تا خیال کادر فنی صنعت نفت از این بابت راحت باشد.
صنعت نفت در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر نیز در خط دفاع مشکلاتی داشت که برای پیروزی بر سپیدرود رشت باید ابتدا به فکر ترمیم مدافعان خود باشد هر چند این خط دفاع در جام حذفی در برابر سپاهان اصفهان عملکرد قابل قبولی داشت.
خط دفاعی صنعت نفت با پذیرفتن هفت گل در پنج بازی نشان داد شرایط متزلزلی دارد و تجربه مرتضی اسدی هم نتوانسته تاکنون برای این تیم کارساز باشد.

** فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان
فولاد خوزستان دیگر نماینده هفت امتیازی استان خوزستان در لیگ برتر روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان سپاهان اصفهان است.
بدون شک این دیدار یکی از بازی های زیبای هفته ششم خواهد بود و تقابل ساسان انصاری مهاجم گلزن فصل گذشته فولاد با هم تیمی های سابق خود نقطه عطف این دیدار خواهد بود.
سپاهان در پنج بازی گذشته 6 بار دروازه خود را مقابل حریفانش باز شده دیده و در مقابل فولادی ها هم 6 بار دروازه شان مقابل حریفان باز شد تا دو تیم با شرایط مشابه در خط دفاعی به مصاف هم بروند.
تیم فوتبال فولاد در این پنج هفته توانسته پنج گل را وارد دروازه حریفان خود کرد تا نشان دهد در گلزنی شرایط چندان خوبی ندارد، در آن سوی زمین نیز سپاهان در پنج بازی اخیر تنها چهار بار توانسته مقابل حریفانش به گل برسد.
سید سیروس پور موسوی برای کسب سه امتیاز این دیدار به توانایی بازیکنانی مانند ایمان مبعلی و رحیم زهیوی حساب ویژه ای باز کرده هر چند که در ترکیب سپاهان بازیکنانی مانند ساسان انصاری و جلال‌الدین علی‌محمدی می توانند برای خط دفاعی فولاد مشکل ساز باشند.

** استقلال خوزستان - پارس جنوبی جم
استقلال خوزستان سومین نماینده فوتبال خوزستان در لیگ برتر روز جمعه در خانه پارس جنوبی میهمان تیم شگفتی ساز هفدهمین دوره لیگ برتر است.
به طور حتم آبی پوشان اهوازی که در پنج هفته گذشته در خط دفاعی متزلزل ظاهر شدند در برابر بهترین خط حمله لیگ برتر کار بسیار سختی پیش رو دارند.
حضور آلوز نانگ مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان در ترکیب پارس جنوبی تا حدود زیادی به خط حمله این تیم بوشهری جان تازه ای داده و یقینا این بازیکن برای رسیدن به چهارمین گل خود در این فصل انگیزه های زیادی دارد.
اما در ترکیب استقلال خوزستان میثم دورقی کاپیتان این تیم شرایط بسیار خوبیدر خط میانی دارد که توسط حکیم نصاری و طالب ریکانی بخوبی تغذیه می شود و مثلث این سه بازیکن می تواند برای پارس جنوبی مشکل آفرین باشد.
عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان برای کسب امتیاز در این دیدار برنامه های خاص خود را خواهد داشت تا مچ مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم را بخوابند.
7104/3015
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم:عدنان جواهری**انتشار :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.