به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، احمد فعله گری در مورد اهمیت جلوگیری از هدر رفت گاز طبیعی اظهار داشت: با ارتقای سیستم های اندازه گیری میزان گاز ورودی و خروجی به دقت اندازه گیری شده و با دقت در این امر اختلاف قرآئت به حداقل ممکن کاهش یافته و میزان هدر رفت انرژی با کمترین خطای ممکن اندازه گیری می گردد.

وی به اجرای پروژه تطبیق گاز تحویلی و مصرفی در سطح کشور به عنوان یکی از مکانیسم های رسیدن به اهداف شرکت ملی گاز ایران در جلوگیری از هدر رفت گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: این پروژه در پنج مرحله پیش بینی شده و با اجرای آن در هر بخش شاهد کاهش محسوس هدر رفت گاز طبیعی خواهیم بود.

فعله گری به اهمیت پژوهش و برگزاری استارتاپ ویکند اشاره کرد و بیان کرد: اولین رویداد استارت آپی در حوزه صنعت گاز در غرب کشور و با همکاری پارک  علم و فناوری استان کردستان بمدت سه روز در اسفند ماه سال‌ جاری با محوریت مدیریت مصرف گاز طبیعی و جلوگیری از هدررفت آن  با حضور اساتید دانشگاه ها ، دانشجویان حوزه نفت و گاز و متخصصان حوزه انرژی ، متخصصان شرکت ملی گاز و گازهای استانی و شرکت های تولید کننده تجهیزات اندازه گیری و کنترل گاز طبیعی برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد استارت آپی می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت گاز استان کردستان به نشانی www.Nigc-kd.ir.fa/research نسبت به ثبت نام و شرکت در این رویداد مهم و نوآور در صنعت گاز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: سه روز تلاش، تیم سازی در حوزه صنعت گاز علاوه بر توسعه دیدگاه های جدید در ارائه خدمات می تواند در حوزه مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت گاز طبیعی  پذیرای دیدگاه هایی نو و خلاقانه در این زمینه را به همراه داشته باشد.

فعله گری جلوگیری از هدر رفت گاز را یکی از مهمترین اهداف اجرای این استارتاپ ویکند ذکر کرد و تصریح کرد: با ارائه راهکارهای علمی و عملی در این همایش استعلام دانش توسط شرکت کنندکان می توان در جهت این امر اساسی و مهم گام برداشت.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از حمایت از ایده های برتر این رویداد استارت آپی خبر داد و تاکید کرد: افرادی که دارای ایده های اجرایی و عملیاتی باشند مورد حمایت پارک علم و فن آوری قرار گرفته و از آن ها با اهدای لوح تقدیر و تندیس استارت آپ تجلیل می‌شوند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1307367
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.