به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سید جمیل احمدی در جریان مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، فرماندار شهرستان سنندج و جمعی از مسئولین استانی در پارک علم و فناوری این استان برگزار شد از برپایی غرفه دستاوردهای پژوهشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کردستان به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: پژوهش یکی از شاخصه های اصلی توسعه است و توجه به این مقوله می تواند گامی مهم و موثر در جهت توسعه استان کردستان را در برداشته باشد.

وی پژوهش را یکی از ارکان پیشرفت هرکشور خواند و خواستار توجه بیش از پیش دستگاه های اجرایی سطح استان به امر پژوهش و پژوهش محوری شد.

احمدی افزود: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در سطح کشور به کمک پارک علم و فناوری وظیفه تولید علم در کشور را برعهده دارند که سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می تواند در تبدیل علم به ثروت و عملی نمودن نتایج پژوهشی نقشی مهم و مفید را ایفاء کند .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان بیان کرد: ما می کوشیم تا با ترویج فرهنگ پژوهش و رویکرد پژوهش مدارانه در میان کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان مسیر دستیابی به پیشرفت و تکنولوژی در کشور را تسهیل نمایم.

گفتنی است در جریان افتتاحیه این نمایشگاه از سه عنوان استاندارد آموزشی و اپلیکشن اندرویدی کارگاه مکانیک که توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان تهیه شده است رونمایی شد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1305434
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.