به گزارش ایرنا، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای روز دوشنبه در حاشیه امضا این تفاهم نامه همکاری اظهار داشت: واحدهای دانشگاهی بی شماری در کشور وجود دارد که همه به صورت موازی مشغول فعالیت هستند که این باید هرچه سریعتر با عزم و همت ملی برطرف شود.
رضا زنگنه مطلق افزود: در هرمزگان هم تعداد بسیاری دانشکده و دانشگاه وجود دارد که حتی به صورت موازی دانشجویان را در رشته های مشابه تربیت می کنند.
وی اظهار داشت: این تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه هرمزگان اولین گام برای همکاری و همگرایی 2 دانشگاه است.
زنگنه مطلق ابراز داشت: تلاش داریم ظرفیت های 2 دانشگاه را با یکدیگر به اشتراک گذارده و به ارتقاء سطح آموزشی به خصوص در حوزه های آزمایشگاهی که تجهیز کردن آنها به لحاظ شرایط اقتصادی کار بسیار سختی است کمک کنیم.
رییس دانشگاه هرمزگان هم در این آیین ابراز داشت: بر اساس این تفاهم نامه 2 طرف می توانند از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند.
علی اکبر شیخی فینی ادامه داد: یکی از مشکل ها آموزش مهاتی است که این تفاهم نامه امکان بهره گیری از ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای را برای تربیت نیروهای ماهر دانش آموخته برای ورود به بازار کار فراهم می کند.
وی اضافه کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای هم می تواند از تجربه و دانش نظری دانشگاه هرمزگان استفاده کند و این همکاری ها در نهایت منجر به ارتقاء آموزش عالی در استان می شود.
3219 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.