جعفر عبدالملکی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان سنندج اظهار داشت: دشمن برای از هم پاشیدن انسجام اجتماعی کشورمان، از هیچ تلاشی دریغ  نمی کند و ناکارآمد جلوه دادن نظام و مدیران و ناامید کردن مردم بویژه جوانان به انقلاب از راهبردهای دشمن در حوزه نفوذ است که باید در برابر آن هوشیار بود.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از طریق نفوذ درصدد اعمال قدرت هستند، افزود: نفوذ سخت، وابسته سازی سامانه‌ها و سیستم‌ها، نفوذ نرم و نفوذ هوشمند دشمن برای ضربه زدن به جامعه اسلامی به کار گرفته شده است.

عبدالملکی با اشاره به اینکه رسانه ها، دانشگاه‌ها، تریبون‌های مختلف و فضای مجازی از ابزار دشمن برای شایعه پراکنی، جعل اخبار، دروغ و ناآرام سازی جامعه است، اضافه کرد: بصیرت، هوشیاری و توجه به آرمان‌های انقلاب بویژه در بین دانشگاهیان از راهبردهای ایجابی برای مقابله با ترفندهای دشمن است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب، از جوانان خواست با دشمن شناسی و هم‌افزایی بیشتر با آموزش‌های رسمی و غیررسمی بیشترین تمرکز را برای رسیدن به اهداف نظام در گام دوم داشته باشند.

۱۶ آذر روز دانشجو نامگذاری شده است.

پارسال ۲۰۵ دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان کردستان پذیرش شدند که این تعداد امسال با افزایش بیش از ۲ برابری به ۵۵۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.