مراسم تشییع پیکر برخی جانباختگان حادثه آتش سوزی تالار مانگه شه و در محل آرامستان روستای آیچی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده جانباختگان صبح جمعه برگزار و در این مکان به خاک سپرده شدند.

بهمن مرادنیا که روز جمعه به همراه معاونین و برخی مدیران دستگاه های اجرایی کردستان به سقز سفر کرد،  ابتدا در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر حضور یافت و از برخی مصدومان حادثه شب گذشته عیادت کرد و ضمن ابراز همدردی با آنها از خداوند متعال خواستار شفای هر چه زودتر شان شد.

وی سپس با حضور در چند مسجد سطح شهر سقز که مراسم ختم جانباختگان در آنها در حال برگزاری بود رفت و ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدیده جانباختگان این حادثه دلخراش، با آنها ابراز همدردی کرد.

مرادنیا در حاشیه بازدید از مصدومان در بیمارستان اظهار داشت: کادر پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) تمام تلاش خود را برای مداوای مصدومان بکار گرفته و لازم است تمام ابعاد قضیه توسط ارگان‌ها و نهادهای ذیربط بررسی و علت روی دادن این حادثه دردناک به اطلاع عموم مردم برسد.

حادثه دردناک تالار مانگه شه و شامگاه پنجشنبه بر اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاری رخ داد که باعث کشته شدن ۱۱ نفر و مجروح شدن ۴۹ نفر از مهمانان مراسم عروسی شد،  در این حادثه پنج کودک و پنج زن همراه با یک مرد جانباختند که امروز در مراسمی با حضور مسوولان برخی از آنها به خاک سپرده شدند.

در این حادثه اسفناک مونا حسن پور (۳ ساله)، منیجه رحمانی (۴۵ ساله)، ماهان بهرامی (۵ ساله)، آرشام‌ رسولی (۴ ساله)، شریف رضایی (۷۰ ساله)، سوژین قادرزاده (۵ ساله)، هژین (۴سالە)، سعادت علیزاده، عایشه محمودی، هاجر پسندی جان خود را از دست دادند و جسد یک نفر نیز هنوز شناسایی نشده و مجهول الهویه است و ۴۹ نفر نیز مصدوم شدند که در بیمارستان‌های سقز تحت درمان هستند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.