به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سید جمیل احمدی از موفقیت تیم مهارت انجمن معلولین نوای باران شهرستان قروه در نخستین مسابقات مهارتی معلولان کشور که با حضور 164 رقابت کننده در مشهد مقدس برگزار شد خبر داد.

وی گفت: کشف استعدادهای برتر حوزه‌های مهارتی بین معلولان، ایجاد باور در جامعه نسبت به توانمندی معلولان، آگاهی بخشی به خانواده‌های دارای معلول نسبت به وجود امکان آموزش مهارتی به معلولان و افزایش خودباوری بین معلولان از جمله اهداف برگزاری این مسابقات بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در چهار گروه معلولیت جسمی، نابینا، ناشنوا و معلولان و در سه رشته مهارتی کامپیوتر(ICDL) ، دوخت کیف چرمی با دست و گلیم  به رقابت پرداختند افزود: سارا سنگین آبادی ، فرشته فتح اللهی و جمیل احمدی نیاز  موفق به کسب مقام نخست در دوخت کیف چرمی با دست و لیلا رستمی موفق مقام سوم در این رشته را به خود اختصاص داد.

احمدی تصریح کرد: لیدا میهمی و پروین منتشلو نیز توانستند مقام دوم این دوره از مسابقات را در رشته گلیم بافی از آن خود کنند.

گفتنی است انجمن معلولین نوای باران پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اقدام به ارائه آموزش های مهارتی به معلولین قروه ای با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان نموده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1302889
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.