مدیرکل آموزش و پرورش کردستان روز پنجشنبه در این آیین اظهار داشت: نیروی انسانی توانمند و تلاشگر پتانسیل بسیار خوبی است که موجب کسب موفقیت های بسیاری در حوزه های مختلف آموزش و پرورش استان شده است.

رشید قربانی افزود: آموزش و پرورش کردستان در اکثر شاخص‌ها جزو استان‌های برتر کشور است و تمام این موفقیت‌ها حاصل فرهنگ حاکم بر استان و تلاش شبانه روزی متولیان امر تعلیم و تربیت و خانواده‌ها است.

وی گفت: نیروی انسانی توانمند، بالاترین ثروت هر جامعه است و کردستان به دلیل داشتن این ظرفیت و پتانسیل در چند سال آینده جزو استان های موفق در تمام زمینه‌ها خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تقویت پایه تربیتی جامعه منجر به موفقیت بیشتر می‌شود اظهار داشت: در آموزش و پرورش باید به موضوع‌های انسان سازی، شخصیت سازی و تربیت تمام ساحتی بصورت ویژه توجه شود.

وی بر عملیاتی شدن جامع و کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس تاکید کرد و گفت: اجرایی شدن این سند نیز دارای الزاماتی چون فضای آموزشی، تجهیزات و تعمیرات است.

 قربانی کسب رتبه های برتر در جشنواره جوان و نوجوان خوارزمی، مسابقات آزمایشگاهی، فنی و حرفه ای، کسب رتبه اول کشوری المپیاد نانو، کسب رتبه‌های برتر در مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری را از مهمترین موفقیت‌های آموزش و پرورش استان اعلام کرد.

در این همایش از ۷۰۰ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده و افتخار آفرین استان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

در سال تحصیلی (۹۸ - ۹۷) ۲۹۰ هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در سه هزار و ۸۰۰ مدرسه شهری و روستایی استان کردستان تحصیل کردند.

۷۳۴۸ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.