به گزارش روابط عمومی این شرکت، عبدالله گیتی منش روز چهارشنبه اظهار داشت: در راستای تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، کارکنان این منطقه در نواحی ۹ گانه این شرکت، اقدام به حذف و تغییر رمز این تعداد کارت سوخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه چهار رقم سمت راست کد ملی فرد ثبت نامی به عنوان رمز پیش فرض کارت سوخت جدید انتخاب شده است، افزود: شهروندان در هنگام مراجعه برای تغییر و حذف این رمز،  باید کارت هوشمند سوخت، کارت ملی و کارت خودرو را نیز همراه خود داشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: سهمیه برای خودروهای ناوگان حمل و نقل برون شهری و شارژ کارت سوخت آنان از ابتدای آذر به همراه سهمیه هفته آخر آبان ماه تخصیص یافته است.

گیتی‌منش اضافه کرد: برای خودروهای بنزینی ۸۶۵ لیتر و دوگانه‌سوز ۵۲۵ لیتر سهمیه سوخت اعمال شده تا طلب مابه التفاوت هفته آخر آبان ماه نیز لحاظ شود.

وی با اشاره به افزایش سهمیه سوخت تاکسی‌های دوگانه سوز شهری از ۲۰۰ لیتر به ۲۵۰ لیتر در ماه اشاره کرد و گفت: روزانه ۴۳۰ هزار مترمکعب گاز سی ان جی و یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه‌های استان توزیع می‌شود.

در حال حاضر ۷۵ جایگاه فرآورده نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در استان کردستان به شهروندان خدمات می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.