به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در جلسه بررسی وضعیت آب شرب شهر سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به بروز برخی مشکلات در وضعیت کیفیت آب شرب سنندج در این راستا باید تمامی اقدامات فنی لازم برای برطرف کردن این معضل توسط  دستگاه‌های اجرایی حوزه آب استان اتخاذ شود.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی این حوزه باید برای تامین آب شرب با کیفیت در سنندج و دیگر شهرستان‌های تابعه استان تلاش خود را مضاعف کنند.

مرادنیا تاکید کرد: در اسرع وقت باید با بررسی دقیق کارشناسی موضوع مورد نقد و بررسی قرار گیرد و راهکار لازم برای رفع آن اتخاذ شود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مردم حق دارند از آب آشامیدنی سالم و با کیفیت بهره‌مند باشند و ما باید با همه توان برای رضایت مندی آنها تلاش کنیم.

وی گفت: بایستی با ارتقا و نوسازی سطح شبکه انتقال آب شرب در مناطق شهری و روستایی آب شرب با کیفیت مناسب را در اختیار مردم استان قرار دهیم.

مرادنیا در ادامه با تاکید بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه بررسی رفع مشکلات کیفیت آب شرب سنندج از مدیران دستگاه‌های اجرایی حوزه آب استان خواست دراسرع وقت نسبت به شناسایی و برطرف کردن اشکالات موجود اقدام کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران اجرایی و کارشناسان حوزه آب استان به تشریح برنامه‌ها و راهکارهای خود پرداختند و در ادامه مصوب شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیم مشاوره تخصصی در حوزه آب جهت رسیدگی و  بررسی وضعیت کنونی و ارائه راهکار دعوت به همکاری  شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1291905
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.