سردار محمدعلی آسودی روز دوشنبه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان شهر سنندج اظهار داشت: دولت، ملت و نیروهای مسلح همواره دست به دست هم دادند تا در تمام حوزه‌ها از جمله صنعت پیشرفت کنیم.

وی به پیشرفت و توان موشکی ایران در بحث نظامی اشاره کرد و افزود: امروز با همت جوانان انقلابی، ایران اسلامی دارای موشک‌های نقطه زن و پیشرفته است که همین توان دفاعی، مانع تجاوز دشمن به خاک کشور ایران شده است.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده است، یادآور شد: طبق فرموده رهبری، مذاکره با آمریکا کاملا به ضرر ایران است، چرا که استکبار می‌خواهد روحیه ایستادگی مردم را بشکند.

سردار آسودی اضافه کرد: با وجود این بی اعتمادی و عدم ارتباط با آمریکا، بیش از ۴۱ سال است که سرپای خود هستیم و در حوزه‌های محتلف پیشرفت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تجهیزات نیروهای مسلح مانع تجاوز دشمن به خاک سرزمین اسلامی شده است، اظهار داشت: روسای جمهور آمریکا از هر حزب و گروهی با هم تفاوتی ندارند، چرا که همه به دنبال سرنگونی نظام اسلامی هستند.

مسئول موسسه علمی، فرهنگی پاسداران اهل قلم به چپاول سرمایه‌های ایران از جمله نفت توسط آمریکا در رژیم پهلوی اشاره و اضافه کرد: اکنون ملت ایران دیگر از آمریکا ترسی ندارند و شعارشان مقاومت و هدفشان ایستادگی است.

سردار آسودی با بیان اینکه تا مقاومت و ولایتمداری هست، هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد، افزود: امروز علما و مردم اعم از شیعه و سنی، در کنار هم ایستاده‌اند و اجازه عملی شدن توطئه‌های دشمن را نمی‌دهند.

وی خطاب به دولتمردان آمریکا اظهار داشت: بدانید مردم سنندج بیش از هر زمان دیگری پیرو قرآن بوده و امروز یکصدا با شعار مرگ بر آمریکا، دشمنی خود را با استکبار اعلام می‌کنند.

مسئول موسسه علمی، فرهنگی پاسداران اهل قلم یادآور شد: اقتدار ایران اسلامی به جایی رسیده است که ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل بارها دست به دامن مسئولان دیگر کشورها شد تا با رئیس جمهور ایران مذاکره کند.

سردار آسودی تاکید کرد: دیگر گذشت آن زمانی که آمریکا به راحتی اموال و سرمایه‌های این مردم را غارت می‌کرد، چرا که امروز ایران اسلامی با صلابت و اقتدار به پیش می‌رود.

وی به ساقط کردن پهباد آمریکایی توسط سامانه موشکی سپاه پاسداران در مدت اخیر اشاره کرد و گفت: با وجود پیشرفته بودن این پهباد، جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی به راحتی آن را سرنگون کردند تا توان دفاعی کشورمان آشکار شود.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا تصور نداشت که چنین پهبادی که حتی سامانه های روسی نیز توان رهگیری آن را نداشتند، توسط سامانه موشکی ایران رهگیری شود.

 امام(ره) درس ایستادگی به مردم داد

سردار آسودی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور ۲ حادثه و یک حماسه است، اظهار داشت: دشمنی امام(ره) با آمریکا و اسرائیل در سال ۴۳، موجب دستگیری وی و در کنار آن درس ایستادگی به مردم شد.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام(ره) همه بدبختی های جهان اسلام از آمریکا و اسرائیل است، اضافه کرد: مردم نیز به پیروی از امام(ره) راه مقاومت و ایستادگی را در پیش گرفتند و در نهایت موفق به نابودی رژیم شاه شدند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در ۱۳ ابان سال ۵۷ نیز دانش آموزان و دانشجویان در اعتراض به سفر نیکسون به ایران، دست به تظاهرات زدند و بیش از ۵۰ نفر از آنان شهید شدند.

سردار آسودی اضافه کرد: حماسه ۱۳ ابان ۵۸ نیز توسط دانشجوبان پیرو خط امام روی داد و جوانان انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مانع از عملی شدن توطئه‌های استکبار شدند.

وی یادآور شد: جاسوسان در مدت زمانی کوتاه تمام سندها را از بین بردند اما دانشجویان پیرو خط امام با مجاهدت بی نظیر این اسناد را در کنار هم قرار داده و به صورت بیش از ۷۰ جلد کتاب منتشر کردند اما این کتاب‌ها در دانشگاه‌ها تدریس نشد که جای تاسف دارد.

در پایان این مراسم قطعنامه‌ای قرائت و با شعارهای الله اکبر به تایید راهپیمایان رسید، همچنین پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه همزمان با سراسر کشور در شهرها و بخش های استان کردستان با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، دانشجویان و دانش آموزان، نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین ملی علاوه بر سر دادن شعار با پارچه نوشته ها و پلاکاردهایی که در دست داشتند، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام و بر پایبندی و وفاداری به آرمان های انقلاب تاکید کردند.

روز ۱۳ آبان سال ۵۸ دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز به «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.