در این نمایشگاه ۳۲ اثر با موضوع طبیعت و پرتره اجتماعی برگرفته از فرهنگ مردم استان حاصل فعالیت این هنرمند در ۲ سال اخیر در معرض نمایش علاقمندان قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری کردستان در رابطه با این نمایشگاه اظهار داشت: نگاه عمیق و ریزبینی‌های این هنرمند در کنار توجه به موضوعات اجتماعی و به تصویر درآوردن زیبایی‌های اجتماعی در کنار کار و تلاش مردم و توجه به پوشش زیبای لباس کردی درکنار توجه به تکنیک‌ها و قواعد هنر نقاشی سرزندگی خاصی را به این آثار داده است.

امین مرادی افزود: روح لطیف و نگاه مملو ازامید و نشاط  در آثارهومن شکیبا کاملا مشهود است که با حرکت در میان این تابلوها این وجه بارز و نگاه زیبا به بیننده منتقل می‌شود که بسیار ارزشمند است.
هومن شکیبا متولد ۱۳۵۴ درسنندج است که از ۱۲ سالگی زیر نظر دایی‌های  خود استاد هادی و مهدی  ضیاء الدینی از هنرمندان بنام کردستان به فراگیری هنر طراحی و نقاشی پرداخت .

وی که برادر بزرگتر هوتن شکیبا بازیگر توانمند تئاتر و سینمای ایران است در سال ۱۳۷۹ نخستین نمایشگاه هنری خود درزمینه طراحی را در گالری ارشاد سنندج برپا کرده و این نمایشگاه دومین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می‌شود.

نمایشگاه فرهنگ مردم کردستان تا ۱۸ آبان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و در ۲ نوبت صبح و عصر پذیرای بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.