به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سید جمیل احمدی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره از مسابقات در ۱۲ رشته مهارتی شامل از جمله تراش CNC، فرز CNC، الکترونیک، طراحی مهندسی مکانیک، مکاترونیک، فناوری فلزکاری، جوشکاری، تأسیسات الکتریکی و رباتیک به صورت رقابت تک نفره و تیمی ۲ نفره در شهر یکاترینبورگ کشور روسیه برگزار شد.

وی بیان کرد: فرزاد سلیمانی جوان برومند کردستانی به مربیگری فاروق محمد امینی مربی خوشنام مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید صالحیان شهرستان سقز توانست مدال نقره این دوره از مسابقات را در رشته تاسیسات الکتریکی تصاحب نماید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان اذعان داشت: سلیمانی پیش از این جزء کاروان مهارتی استان کردستان جهت شرکت در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته تاسیسات الکتریکی بود که خوشبختانه در آن دوره از مسابقات نیز موفق به کسب مدال نقره شد.

احمدی گفت: درخشش این نخبه مهارتی نشان از تاثیر مهارت آموزی در معرفی سطح مهارت نیروی کار ماهر کشور در عرصه های ملی و بین المللی است که این مهم در سایه بهره گیری از مربیان مجرب و توانمندی همچون فاروق محمد امینی محقق خواهد شد.

گفتنی است در اولین دوره مسابقات آزاد مهارت اوراسیا رضا رزوان جوان برومند سقزی نیز توانسته بود مدال نقره آن دوره از مسابقات را در رشته تاسیسات الکتریکی کسب کند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1285311
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.