هادی اله ویسی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این هنرستان در روستای الک از توابع بخش مرکزی شهرستان بنا شده است افزود: این هنرستان به عنوان اولین هنرستان شهرستان در زمینه کشاورزی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه نام گذاری مدارس و مکان های مشخص یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد معلمان فداکاری چون ادهم مظفری است اظهار کرد: این معلم برای نجات جان دانش آموزش با فدا کردن جان خود در این راه آنچنان فداکاری بزرگی کرد که باید در کتاب های درسی کشور از آن یاد شود.
به گفته او با پیگیری و برنامه ریزی های بعمل آمده توسط آموزش و پرورش شهرستان، در سال تحصیلی جدید این هنرستان آماده پذیرش دانش آموز (هنرجو) در رشته های تولید و پرورش قارچ و تعمیر ماشین های کشاورزی است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان کامیاران با اشاره به ساخت و تجهیز این هنرستان با تجهیزات وامکانات بروز و فضای مناسب آموزشی اضافه کرد: هنر جویان این مرکز آموزشی در طول سال تحصیلی از اساتید مجرب، امکانات خوابگاهی، عدم پرداخت شهریه و تجهیزات و فناوری های آموزشی مناسب برخوردار خواهند بود.
وی به پتانسیل مناسب شهرستان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود: با توجه به این ظرفیت بسیار خوب در شهرستان در راستای تحقق شعار سال باید به گسترش آموزش های دوره دوم متوسطه در شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش بیشتر از گذشته توجه شود.
وی گفت: باید با اطلاع رسانی مناسب در سطح شهرستان، همکاری خانواده ها و استقبال مناسب هنرجویان و علاقمندان به تحصیل در رشته های مرتبط با کشاورزی به توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در سطح شهرستان در حوزه رشته های کشاورزی توجه بیشتر صورت گیرد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/6108
**خبرنگار: ژاله گرگانی /**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.