آزاد حکمت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اپراتورهای سامانه پاسخگویی به خرابی تلفن ثابت،  از این تعداد تماس، به ۲۵ هزار و ۸۸۰ مورد پاسخ داده‌ و مابقی تماس‌ها نیز غیر مرتبط یا اشتباه بوده است.

وی اضافه کرد: پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ به صورت مکانیزه در تمام مراکز مخابرات کردستان انجام و در کمترین زمان نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: بیش از ۴۰ درصد از خرابی‌های تلفن ثابت اعلام شده به مرکز ۲۰۱۱۷ مربوط به مشکل سیم کشی داخلی یا گوشی تلفن مشترکان است.

حکمت تاکید کرد: پرسنل این سامانه در ۲ شیفت کاری به صورت ۲۴ ساعته سوالات و مشکلات مشتریان تلفن ثابت را پاسخ داده و نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام می‌کنند.

وی افزود: هر مشترک قبل از تماس برای اعلام خرابی تلفن، باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم‌کشی داخلی ساختمان، وجود باتری سالم در دستگاه گوشی، قطع خط تلفن بدلیل بدهی و عبور سیم تلفن از مسیرهای کابل برق اطمینان داشته باشد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از زمان ثبت خرابی شماره تلفن ثابت در سامانه، حداقل یک و نیم ساعت و حداکثر پنج ساعت بعد نسبت به رفع خرابی آن اقدام خواهد شد.

در حال حاضر ۵۸۱ هزار و ۹۲۸ شماره تلفن ثابت منصوبه در کردستان وجود دارد که ۴۹۰ هزار و ۴۴۲ مورد با ضریب نفوذ ۲۹، ۸ درصد مشغول به کار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.