سرهنگ عبدالله فاتحی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی مریوان با اشراف اطلاعاتی و بهره‌گیری از سامانه کنترل و نظارت بر محموله‌های جاده‌ای یک دستگاه خودروی کشنده تانکردار را شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروی کشنده ۳۰ هزار و ۵۰۰ لیتر بنزین سوپر کشف شد که بر اساس برآورد کارشناسان بیش از ۲ میلیارد ریال ارزش دارد.

سرهنگ فاتحی اضافه کرد: راننده این خودروی سنگین دستگیر شده و با تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی بیجار هم خبر از کشف یک محموله شامل ۲۴۸ هزار نخ سیگار قاچاق داد و گفت: این محموله از یک دستگاه سواری سمند در یکی از جاده‌های مواصلاتی این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محمدصادق پیروزی اظهار داشت: با هماهنگی قضایی خودرو متوقف شده و ۲۴۸ هزار نخ سیگار به ارزش ۹۹۰ میلیون ریال کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی سقز هم خبر از دستگیری ۲ سارق وسایل خانه باغ‌های این شهرستان داد و گفت: پس از وصول شکایاتی مبنی بر سرقت اموال در خانه باغ‌ها پیگیری‌های پلیس برای یافتن سارق یا سارقین آغاز شد.

سرهنگ بهروز جلیلیان اضافه کرد: ۲ سارق در این رابطه دستگیر شدند که بعد از تحقیقات به عمل آمده به ۲ فقره سرقت از خانه‌ باغ‌ها اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه این ۲ نفر تحویل مقامات قضایی شدند افزود: مردم باید مسائل ایمنی از جمله دیوار یا فنس کشی، بهره‌گیری از قفل‌های مناسب و دوربین‌های مداربسته از افزایش وقوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.