سرهنگ جمشید باقری روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۹ در سه راه فرهنگیان به راننده یک دستگاه سواری پراید مشکوک و برای بررسی موضوع اقدام کردند.

وی افزود: راننده پراید با مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با واکنش به موقع پلیس، بازداشت و در بررسی و استعلام از سیستم پلیس مشخص شد، این خودرو پنج روز پیش از تهران به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های فنی و تخصصی اعتراف کرد که چند روز پیش از زندان آزاد شده اما دوباره دست به سرقت زده و در همدان بازداشت شده است.

سرهنگ باقری اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده و دستور قضائی دوباره روانه زندان شد و خودرو نیز تا شناسایی مالک به پارکینگ منتقل شد.

کشف لوازم خانگی قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ساعت ۲ و نیم بامداد امروز ماموران پاسگاه انتظامی آبشینه به راننده یک دستگاه سواری سمند که پلاک خودرو را به صورت کامل پوشانده بود مشکوک و برای توقف آن اقدام کردند.

سرهنگ جمشید باقری افزود: راننده، با وجود دستور پلیس مبنی بر توقف، پا به فرار گذاشت که در نهایت با استفاده از قانون بکارگیری سلاح متوقف شد.

این مقام انتظامی همدان بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۵۴۴ عدد لوازم آشپزخانه قاچاق شامل قاشق، چنگال، چاقو و دیگر اقلام کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ باقری ارزش کالاهای کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد و اضافه کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه می کند و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف سیگار قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: شب گذشته ماموران گشت یگان امداد در یکی از مناطق شهر همدان به راننده یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را  برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ جمشید باقری افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۹ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

کشف رنگ موی تقلبی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه نگهداری و فروش لوازم آرایشی تقلبی در یکی از مناطق شهر همدان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ رسالت قرار گرفت.

سرهنگ جمشید باقری افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم شناسایی و روز گذشته پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل وی، ۴۰۸ قوطی انواع رنگ موی تقلبی و فاقد مجوز کشف شد.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.