سرهنگ جعفر کردلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق سابقه دار در مناطق مختلف شهر زنجان، دست به سرقت لوازم داخل خودروها می زد.
وی اظهار کرد: پلیس شهرستان زنجان با پی گیری های لازم، این سارق را شناسایی و دستگیر کرد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شد.

*** کشف هشت کیلوگرم تریاک
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان پس از رصد اطلاعاتی موفق به کشف و ضبط هشت کیلوگرم تریاک از یک باند خانوادگی مواد مخدر شد.
سرهنگ علی بابایی افزود: با کار فنی و تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان مشخص شد یک قاچاقچی سابقه‌دار و تحت تعقیب که اهل و ساکن یکی از استان های غربی کشور است قصد انتقال مواد مخدر به زنجان را دارد که بلافاصله موضوع به منظور شناسایی خودرو، کشف مواد و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: این خودرو در آزادراه زنجان - قزوین، از سوی پلیس شناسایی شد که در بازرسی از آن این میزان مواد مخدر به دست آمد و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

*** کشف بیش از 18 هزار نخ سیگار قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف و ضبط 18 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق از درون یک دستگاه خودروی سواری خبر داد.
سرهنگ علی تقیلو، ارزش این تعداد سیگار کشف شده را 100 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این محموله که از غرب کشور به مقصد استان های مرکزی حمل می شد در مسیر ارتباطی خدابنده - بیجار به دست ماموران انتظامی این شهرستان افتاد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.