مدیر خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کردستان به عنوان یکی از قطب‌های مهم کارتون و کاریکاتور کشور محسوب می‌شود و ازسال ۹۵ با آغاز رسمی فعالیت خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری، این رشته پر اهمیت امروز دنیای هنر در استان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

سامان صولی با اشاره به برگزاری چندین دوره ورک شاپ با حضور هنرمندان مطرح استان و کشور در این خانه گفت: به منظورشناسایی، جذب و پرورش استعدادهای هنری در بخش کارتون و کاریکاتور بخصوص در بین دانش آموزان و دانشجویان علاقمند استان، دوره آموزش مقدماتی کارتون (کاریکاتور) از نیمه دوم آبان امسال با حضور هنرمندان مطرح استان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان و دانش آموزان با تخفیف ۵۰ درصدی می‌توانند دراین دوره‌های آموزشی شرکت کنند،افزود: هنرجویان می‌توانند تا ۱۵ آبان با مراجعه به حوزه هنری استان کردستان به آدرس سنندج - خیابان شهید تعریف - پایین تر از بیمارستان شهید قاضی - واحد آموزش، نسبت به ثبت نام اقدام و از این تخفیف ویژه برخوردار شوند.

مدیرخانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان اضافه کرد: در این کارگاه ضمن آموزش طراحی مقدماتی، طراحی فانتزی به مسئله مهم ایده‌یابی به صورت ویژه توجه شده و در پایان دوره ضمن گواهی لازم این هنرجویان، عضویت در خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری هم به آنان اعطا می‌شود.

وی با دعوت از علاقمندان جهت حضور در این دوره آموزشی افزود: فراهم سازی امکان برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی، امکان حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی، حضور رایگان در ورک‌شاپ‌های آموزشی از حمایت‌هایی است که ‌برای اعضای خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان در نظر گرفته شده است.

خانه کارتون وکاریکاتور حوزه هنری کردستان از مرداد سال ۹۵ بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.