محمد امین زاده روز سه‌شنبه در دومین جلسه برنامه ریزی انتخابات شهرستان بانه اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور با معتمدان و ماموستایان دیدار و نشست‌های مستمر برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: هدف ما برگزاری انتخابات سالم و پرشور با مشارکت حداکثری مردم است که در این راستا تمام امکانات فراهم می‌شود.
سرپرست فرمانداری بانه یادآور شد: با توجه به اینکه انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند برگزار خواهد شد، در صورت لزوم ماشین آلات مورد نیاز برای برفروبی و پاکسازی جاده های روستایی تامین می‌شود.
امین زاده بر تلاش فرمانداری بانه برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: برای برقراری اینترنت نیز نقاط فاقد آنتن‌دهی شناسایی و شبکه بی‌سیم نیز بازنگری خواهد شد.
وی با بیان اینکه اخبار و شایعات درباره انتخابات رصد و گرایش های مردم بدون دخالت شناسایی می‌شود، گفت: گروه‌ها و انجمن‌های صاحب نفوذ اجتماعی شناسایی و از حضور آنها در انتخابات بهره‌گیری می‌شود. 
برای رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹۵ صندوق در شهرستان بانه مستقر می‌شود که ۳۵ صندوق در شهر بانه و مابقی در روستاها و بخش های مختلف استقرار خواهد یافت.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال برگزار می شود.
شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتر غرب سنندج مرکزی استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.