ایوب بیگدلی روز دوشنبه بیگدلی در شورای اداری شهرستان خدابنده افزود: برای تاثیرگذاری در مسائل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان، بایستی همه مسئولان با برنامه‌ریزی و احساس مسئولیت در صحنه عمل با جدیت حضور داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جمعیت و گستردگی روستاها در شهرسان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌مرز بودن با استان کردستان، زحمات مضاعفی را برای نیروی انتظامی در راستای خدمات دهی در حوزه امنیت و انتظامی این شهرستان ایجاد کرده است.

بیگدلی گفت: در مسیرهای قیدار - بیجار و قیدار- کبودر آهنگ آمار تصادفات جاده ای بالا است که استقرار پلیس راه در این مناطق برای بالا بردن ضریب امنیت جاده ای ضروری است.

فرماندار خدابنده ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، خاطرنشان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و مردم ولی نعمت ما هستند و باید با خدمات رسانی شایسته، در جلب رضایت مردم کوشا باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری اشاره کرد و گفت:همه دست اندرکاران انتخابات موظفیم از آرای نامزدها صیانت کنیم و دین خود را به دنیای دیگران نفروشیم.

بیگدلی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات باید قوانین انتخاباتی را مطالعه و مراعات کنند، افزود: همه فعالیت‌های نامزدهای احتمالی رصد و در فایل مربوط به هر هر داوطلب برای بهره برداری در تعیین صلاحیت ها بایگانی می‌شود.

شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از ۲۲۰ روستای دارای سکنه، ۱۶۴ هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.


۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.