به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، هیمن محمدی با اشاره به اینکه این همایش با همکاری دانشگاه سلیمانیه برگزار می‌شود اظهار داشت: این همایش پیرامون تاثیرات ورزش و سلامتی بر توسعه پایدار برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار بیان کرد: ۳۵۷ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که ۹۴ مورد از آنها رد شده و ۲۱۲مورد در قالب پوستر پذیرش و ۵۱ مقاله نیز به عنوان سخنرانی ارائه خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی در این همایش خبر داد و گفت: سه نشست سه جانبه نیز در این همایش برگزار خواهد شد که اولین نشست بین دانشگاه کردستان، دانشگاه سلیمانیه و انجمن آسیب شناسی حرکات اصلاحی ایران، دومین نشست بین دانشگاه کردستان، دانشگاه سلیمانیه و انجمن مدیریت ورزشی ایران و نشست سوم نیز مابین دانشگاه‌های کردستان و سلیمانیه و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.

محمدی در ادامه از برگزاری پنج پنل تخصصی از گرایش‌های مختلف تربیت بدنی خبر داد و افزود: علاوه بر ۲۵ نفر از اساتید گروه ورزش و تربیت بدنی دانشگاه سلیمانیه، در آیین افتتاحیه این همایش سخنرانانی از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، وزارت ورزش و وزارت علوم حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است این همایش روز چهارشنبه آغاز و تا روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1278596
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.