هیمن محمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  از برگزاری همایش بین‌المللی ورزش و توسعه پایدار طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه یکم و دوم  آبان به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با همکاری دانشگاه سلیمانیه برگزار می‌شود، افزود: محور این همایش پیرامون تاثیرات ورزش و سلامتی بر توسعه پایدار است.

دبیر اجرایی همایش بین المللی ورزش و توسعه پایدار اعلام کرد: ۳۵۷ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که ۹۴ مورد از آنها رد شده و ۲۱۲مورد در قالب پوستر پذیرش و ۵۱ مقاله نیز به عنوان سخنرانی ارائه خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی در این همایش خبر داد و گفت: سه نشست سه جانبه نیز در این همایش برگزار خواهد شد که اولین نشست بین دانشگاه کردستان، دانشگاه سلیمانیه و انجمن آسیب شناسی حرکات اصلاحی ایران، دومین نشست بین دانشگاه کردستان، دامشگاه سلیمانیه و انجمن مدیریت ورزشی ایران و نشست سوم نیز مابین دانشگاه‌های کردستان و سلیمانیه و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.

محمدی در ادامه از برگزاری پنج پنل تخصصی از گرایش‌های مختلف تربیت بدنی خبر داد و افزود: علاوه بر ۲۵ نفر از اساتید گروه ورزش و تربیت بدنی دانشگاه سلیمانیه،در آیین افتتاحیه این همایش سخنرانانی از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، وزارت ورزش و وزارت علوم حضور خواهند داشت.

پاییز امسال در دانشگاه کردستان چهار رویداد علمی شامل همایش بین المللی باستان شناسی عصر آهن، همایش ملی شافعیان در گستره تمدن ایران اسلامی، اولین همایش بین‌المللی  ورزش و توسعه پایدار و اولین کنفرانس بین المللی گردشگری توسعه: چالش ها و راهبردها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.