خالد جعفری روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گروه مطالعاتی سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: تجمیع تخصص، تجربه و توانمندی های نیروی انسانی این سازمان در یک گروه مطالعاتی در راستای انجام پروژه‌های بخش کشاورزی از برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی کردستان است.

وی افزود: مقرر شده در این راستا گروه مطالعاتی سازمان تشکیل و در قالب آن با انجام اقدامات مطالعاتی در سطح عالی علاوه بر شفاف‌سازی و بکارگیری  توانمندی‌های بخش کشاورزی، زمینه اجرای طرح‌های کلان کشاورزی‌ در استان را  فراهم شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: یکی از ویژگی‌های مهم این گروه استفاده از توان افراد متخصص، اطلاعات و داشته های تجربی است که افراد منتخب این گروه می‌توانند از تجارب افرادی که سال‌ها در این عرصه زحمت کشیده و هم اکنون بازنشسته شده‌اند استفاده کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در این جلسه افزود:حضور کارشناسان متخصص و نخبه در گروه مطالعاتی سازمان جهاد کشاورزی کردستان می تواند دست یابی به اهداف کلان جهاد کشاورزی را مرتفع سازد.

محمد پیشداد اظهار داشت: در بسیاری از نقاط استان کردستان ظرفیت‌ها و استعدادهای بکری وجود دارد که شناسایی نشده و باید بصورت یک وظیفه اولویت دار مورد هدف این گروه مطالعاتی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی همیشه در اولویت سازمان جهاد کشاورزی کردستان بوده و امیداست این گروه مطالعاتی نخبه نسبت به اهمیت این مهم اقدام کنند.

نظارت براجرای پروژه ها و طرح های بخش کشاورزی، جهش در اجرای آنها، شناسایی استعدادهای ویژه گمنام برای اجرای پروژه‌های تملکی و سایر طرح‌ها، مکان یابی، بهره‌مندی از  تخصیصات به موقع اعتباری و انجام مطالعات لازم وبه موقع برای پیشبرد اهداف این بخش از اهداف تشکیل این گروه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.