به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد عبدالملکی اظهار داشت: نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان تا پانزدهم مهر ماه سال جاری برپاست وعلاقمندان می توانند با مراجعه به غرفه این نهاد با 50 درصد تخفیف در کتابخانه عمومی متبوع و مورد نظر خود عضو شوند.

وی گفت: علاقمندان به عضویت در کتابخانه‌های عمومی می توانند به غرفه این نهاد که در ورودی سمت راست راهرو اول نمایشگاه قرار دارد مراجعه کنند و فرم مربوطه را دریافت و به کتابخانه مورد نظر خود در سراسر استان مراجعه نمایند.

افزود: فرم های ویژه عضویت نیم بهاء در کتابخانه های عمومی تا پایان روز 15 مهر که روز اختتامیه نمایشگاه است اعتبار دارد و پس از آن پذیرفتنی نیست.

عبدالملکی عنوان کرد: کتابداران کتابخانه های عمومی از روز افتتاحیه نمایشگاه تا روز پایانی در دو شیفت صبح و بعدظهر در غرفه این اداره کل مستقر و آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند. 

وی بیان کرد: همچنین در این غرفه خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی استان برای آشنایی بیشتر مردم با این نهاد که نقش مهمی در ارتقای آگاهی و بصریت جامعه دارد معرفی می شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان یادآور شد: در حال حاضر استان کردستان دارای 50 باب کتابخانه های عمومی نهادی و 30 باب کتابخانه عمومی مشارکتی با 50 هزار عضو فعال است.

گفتنی است؛ نهمین  نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان از ۱۰ الی ۱۵ مهر ماه سال جاری با عرضه ۸۰ هزار و ۸۳۷ عنوان کتاب در محل دائمی نمایشگاه های سنندج و با حضور ناشران داخلی و خارجی برپا است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1268410
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.