مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این ۹۰ میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس مناطق حاشیه ای استان، تجهیز پارک‎ها و سرای محلات سنندج و تجهیز مراکز مشاوره و روانشناختی هزینه شده است.

فرانک قدسی با اشاره به اینکه در این راستا تاکنون ۱۱۸ مدرسه مناطق حاشیه این استان با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال هوشمندسازی شده است اظهار داشت: ۲۰ میلیارد ریال این اعتبار در مدارس ناحیه یک و ۲ سنندج  بقیه اعتبار نیز در مدارس حاشیه شهرستان‌ها هزینه شده است.

وی اضافه کرد: ۲۲ میلیارد ریال دیگر از این اعتبارات به شهرداری اختصاص داده شده که شهرداری برای تجهیز پارک ها، سرای محله های و تالار فرهنگی پارک شهدای سنندج  هزینه کرده است.

قدسی با اشاره به اینکه ۲میلیارد ریال از این اعتبار نیز به بهزیستی داده شده که در راستای تجهیز مراکز مشاوره روانشناختی هزینه شده افزود: ۱۸ میلیارد ریال مانده این اعتبار نیز در راستای توانمندی مناطق حاشیه ای هزینه می‌شود.

وی یادآورشد: در ۱۴ محله حاشیه نشین کردستان ۹ دفترتسهیلگری در پنج محور اصلی مشغول خدمات رسانی هستند.

وی گفت: ۵۷۴  سازمان مردم نهاد فعال  در این استان تشکیل شده  که  از این تعداد،  ۲۳۷ مورد از آنها مجوز فعالیت خود را از فرمانداری و استانداری و بقیه از سوی اداره بهزیستی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی کسب کرده‌اند.

۷۳۴۹ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.