به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال قلعه شاخانی اظهار داشت: نهمین نمایشگاه کتاب استانی با حضور ناشران کشوری و بین المللی در محل دائمی نمایشگاه های  بین المللی سنندج از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۵ مهرماه جاری دایر خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ناشران مطرح در این نمایشگاه عنوان کرد: این دوره از نمایشگاه کتاب استانی بایستی دربردارنده تازه‌های نشر و جوابگوی نیاز مخاطبان باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بر برگزاری نشست های تخصصی مرتبط با حوزه کتاب با حضور صاحب نظران و رونمایی از تازه های نشر در بخش جنبی نمایشگاه تاکید کرد و یادآور شد: نمایشگاه های کتاب ظرفیت مناسبی برای فعالان، دوستداران کتاب، کتابفروشان و کتابخوانان فراهم می کند.

قلعه شاخانی با بیان اینکه ستاد اجرایی نهمین نمایشگاه کتاب استانی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن آن فعال شده است، ادامه داد: برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور صاحب‌نظران این حوزه در راستای بررسی و رفع کم و کاستی‌های دوره‌های گذشته ضرورت دارد.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه این دوره از نمایشگاه کتاب همزمان با ماه مهر و آغاز سال تحصیلی دایر می‌شود، تلاش می شود زمینه حضور ناشران کتاب دانشگاهی و آموزشی نیز بیش از پیش فراهم باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: نهمین نمایشگاه کتاب کردستان در راستای اجرای سیاست‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن تسهیلات جهت دسترسی هم میهنان به تازه‌های نشر به همت این اداره کل و با همکاری موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران برپا می‌شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1249283
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.