ناصر مقدم روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ‌نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز با حضور ناشران در غرفه های اصلی و برنامه های جنبی از ٢٥ تا ٣٠ آذرماه ٩٧ در باغ گل ها پارک شهید چمران کرج برگزار می شود.
وی اضافه کرد: سیصد و هفتاد و ششمین نمایشگاه کتاب استانی و نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان البرز به عنوان مهم ترین رخداد فرهنگی است.
مقدم گفت: برپایی نمایشگاه کتاب فرصت ارزشمندی است تا تمام دستگاه های خدمات رسان استان نسبت به ترویج فرهنگ مصرف صحیح با ایجاد غرفه های فرهنگی اقدام کنند.
وی ادامه داد: برگزاری جلسات نقد و رونمایی کتاب، کارگاه ‌های آموزشی ، داستان‌نویسی، تکنیک بالابردن توانمندی فردی، جنگ شادی کتاب، جشن امضاء کتاب، تئاتر کودک با موضوع ‌کتاب خوانی و نمایش های طنز برای گروه های سنی کودک و نوجوان از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: همچنین نشست های تخصصی با مسئولان، برگزاری شب شعر و ادبیات ، ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های جانبی نهمین نمایشگاه ‌بزرگ کتاب استان است.
مقدم گفت: این نمایشگاه با حمایت و همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، استانداری البرز، شهرداری کرج و دیگر دستگاه های اجرائی استان برگزار می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز به کار شنبه های خوانش نمایش در استان اشاره و اظهار داشت: این برنامه با هدف ارتقا سطح کیفی ‌نمایش و آشنایی با متون نمایشنامه های فاخر هر فهته در پلاتوی استاد حیاتی مهر کرج برگزار می شود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.