محمدباقر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پایگاه ها شامل باقرآباد در جاده سنندج – دیواندره و باشماق در محور مریوان - باشماق است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده ای و یک پایگاه کوهستان در نقاط مختلف استان به مردم و حادثه دیدگان خدمات می دهند، افزود: تمام پایگاه های امداد و نجات جاده ای دارای خودرو ست نجات هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به خرید سه دستگاه خودرو ست نجات در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: تنها استانی هستیم که هر پایگاه امداد و نجات جاده ای دارای خودرو ست نجات است.

محمدی اظهار داشت: برای خرید هر کدام از دستگاه های ست نجات هلال احمر در سال جاری ۱۶ میلیارد ریال هزینه پرداخت شد که با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، کاری بسیار ارزشمند در راستای امدادرسانی بهتر به مردم است.

وی اضافه کرد: پایگاه امداد و نجات کوهستان آبیدر سنندج نیز فعالیت دارد و در تمام طول هفته و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به حادثه دیدگان کوهستان است.

جمعیت هلال احمر استان کردستان دارای ۱۲ پایگاه امداد جاده‌ای، ۱۰۰ تیم امدادی و بیش از ۲ هزار داوطلب فعال و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.

۷۳۵۵ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.