شهرام میرزایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع حوادث یاد شده طی روز /دوشنبه/ چهار مورد به وقوع برف و کولاک، 6 مورد به حوادث مربوط آبگرفتگی و جاده ای و یک مورد نیز شهری اختصاص داشت.
وی اظهار داشت: در این حوادث تعداد تیم های عملیاتی اعزامی برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان 17 تیم بود که در این ماموریت ها 10 دستگاه آمبولانس و خودروی کمک دار نیز به کارگیری شد.
این مسئول ادامه داد: بر این مبنا 47 نفر از نیروهای عملیاتی در این حوادث مشارکت داشتند و علاوه بر آن نیز از 6 خودروی نجات نیز برای آزاد سازی و انجام کارها استفاده شد.
وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت جوی نامساعد و و تا بازگشت شرایط جوی عادی، تمامی نیروهای عملیاتی و تیم های امداد ونجات سیلاب در مرکز استان و شعب تابعه باتجهیزات لازم در آماده باش کامل هستند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این جمعیت به دلیل بارش های اخیر و احتمال وقوع سیل، تعداد تیم‌های امدادی را در سطح استان افزایش داده و هم اکنون امدادگران در 18 پایگاه امداد و نجات بین شهری و مراکز شعب به صورت شبانه‌روزی مستقرهستند.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان زنجانی و مسافران در صورت نیاز امدادی با سامانه 112 تماس حاصل کنند که تا در اسرع وقت نیز به امداد رسانی های لازم اقدام شود.
به گزارش ایرنا، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در 18 پایگاه امداد و نجات استان با بکارگیری 360 نفر امدادگر و نجاتگر به مسافران و هم استانی ها خدمات رسانی می شود.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.