ماموستا عبدالرحمان رحمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار داشت: یکی از نقشه های دشمنان علیه مسلمانان ایجاد جنگ و کشتار در جوامع اسلامی است و در این راستا با تقویت گروهک های تروریستی سعی دارند چهره اسلام و مسلمانان را در جهان خدشه دار کنند.

وی افزود: تا زمانی که مسلمانان پیرو قرآن کریم و سنت نبوی باشند، دشمنان نمی توانند به آنها ضربه بزنند اما زمانی که این ۲ اصل مهم در جامعه اسلامی فراموش شوند، لحظه شکست مسلمانان فرا خواهد رسید، لذا در همه جوامع اسلامی باید به هوش و آگاه باشند و از این توطئه دشمنان غافل نباشند.

امام جمعه موقت سروآباد تاکید کرد: خداوند متعال در قرآن کریم خطاب به مسلمانان می فرماید، به ریسمان الهی چنگ بزنید تا دچار تفرقه و اختلاف نشوید و این ریسمان الهی همانا قرآن کریم است که امروز در بسیاری از جوامع اسلامی کمتر به آن توجه می شود.

وی قرآن کریم را وسیله سعادت و خوشبختی انسان دانست و گفت: در این کتاب الهی راه و رسم چگونه زندگی کردن و کسب رضایت خداوند متعال بیان شده و کسانی که اهل قرآن باشند در زمره نجات یافتگان و سعادتمندان هستند.

ماموستا رحمانی یادآور شد: متاسفانه فرهنگ قرآن خوانی و عمل به دستورات قرآن کریم روز به روز در جامعه کمرنگ می شود و این زنگ خطری برای جامعه مسلمانان است، نقشه ای که دشمنان به دنبال آن هستند تا این کتاب الهی را از زندگی مسلمانان از بین ببرند.

وی تقوای الهی را باعث سعادتمندی دنیوی و اخروی دانست و افزود: تقوای الهی باعث سعادتمندی انسان در دنیا و آخرت می شود و این مهم در سایه انجام دستورات خداوند متعال و پیروی از پیامبر (ص)، سنت او و قرآن کریم به دست می آید.

ماموستا رحمانی با بیان اینکه انسان برای عبادت خداوند متعال آفریده شده است، اضافه کرد: عذاب خداوند متعال بسیار سخت و سهمگین است و وای به حال کسانی که از دستورات حق تعالی پیروی نمی کنند و راه ظلمت و گمراهی را در پیش می گیرند، برای این افراد عذابی سخت در انتظار است.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.