به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه گفت: شاهد اقداماتی از سوی جمهوری اسلامی ایران شامل سرنگونی هواپیمای جاسوسی و توقیف نفت کش انگلیسی بودیم که این در راستای رویکرد تقابلی کشورمان در برابر دشمنان صورت گرفته و عزت و اقتدار جمهوری  اسلامی ایران را موجب شده است.

وی اظهار داشت: رویکرد تقابلی ریشه قرآنی دارد و از این رو طبق دستور خداوند نیز جمهوری اسلامی ایران با این رویکرد توانسته در برابر دشمنان بایستد.

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: با سرنگونی هواپیمای جاسوسی و توقیف نفت کش دشمن این فکر غلط را خارج کرد که سیکل فشار کارایی ندارد و در کنار فشار مذاکره باید صورت گیرد تا آن ها را به اهدافشان برساند و برهمین اساس است که رویکرد جدید باعث اقتدار ما شده است.

وی با اشاره به ۱۲ مردادسالروز ازدواج علی (ع) و فاطمه (س) اضافه کرد: باید از سیره زندگی این بزرگواران درس بگیریم.

 وی با اشاره به ۲۰ مرداد روز عرفه گفت: در این روز درهای رحمت الهی گشوده می شود و در این روز بود که امام حسین(ع) از حرکت خود را به سمت کربلا آغاز کرد و باید از این روز برای بخشش گناهان استفاده کنیم.

 وی عید قربان را روز رهایی از اسارت نفس بیان کرد که این عید بزرگ فرصتی است که در راه دین و ارزش های اسلامی گام برداریم  و یک امر ضروری است.

 وی ادامه داد: سیره ابراهیم پر از مجاهدت هاست و در زندگی ما تاثیرگذار است برای اینکه تسلیم فرمان الهی باشیم.

او با تبریک روز ۱۷ مرداد از تلاش های خبرنگاران در راستای انعکاس واقعیات جامعه قدردانی کرد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.