رئیس قوه قضاییه گفت: عمده‌ترین مسئله در استان کردستان، مسئله اشتغال، رفع بیکاری و رونق تولید است که ما هم پیگیری می‌کنیم تا بخش‌های اقتصادی در استان کردستان بتوانند نسبت به اشتغال و رونق تولید و رفع موانع تولید گام بردارند.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود خود به استان کردستان در فرودگاه سنندج اظهار کرد: ابتدا به مردم خونگرم و مرزنشینان کردستان، مدیران خدمتگذار، قضات و کارکنان دستگاه قضایی و نیروهای مردمی فعال در سطح استان خسته نباشید عرض می‌کنم.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و مردم، دیدار با همکاران و کارکنان قضایی استان، دیدار با مدیران در شورای اداری و نشست با نخبگان و علما در برنامه کاری ماست.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: سرکشی ما به استان‌ها، هم برای خسته نباشید به همکاران و مدیران و هم برای در جریان قرار گفتن مشکلات و تنگناهای استان است.

وی در ادامه گفت: خداوند به استان کردستان مواهب طبیعی ارزشمندی را عطا کرده و نیروی انسانی متراکم جوانی هم دارد که کارآمدی این مجموعه می تواند به فعال شدن بخش های اجتماعی و اقتصادی استان کمک بسزایی کند.

حجت الاسلام رئیسی افزود: من گزارشاتی را از قبل گرفتم که 10 هیات به شهرستان‌های استان کردستان از روز گذشته اعزام شدند تا از نزدیک با مردم ارتباط داشته باشند و در جریان مشکلات شهرستان ها قرار گیرند چون این اطلاعات بسیار می‌تواند در تصمیم سازی و تصمیم گیری ما موثر واقع شود. امروز قرار است در نشست قضایی استان با این هیات‌ها، استاندار و نماینده ولی فقیه در کردستان، هیات‌ها مشکلات شهرستان‌ها را گزارش کنند تا ما بتوانیم پیگیری کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: وجب به وجب این استان یادآور شهامت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت مردم و جوانان بسیجی است و امنیتی که امروز کردستان دارد مرهون هوشیاری و بصیرت مردم و خون شهداست. این امنیت یک موهبت الهی است که به برکت حضور مردم و خون مطهر شهدا باید پاس داشته شود.

رئیس قوه قضاییه ذکر کرد: کوچکترین را نا امنی را در مرزهای استان کردستان نباید پذیرفت و امروز بیش از همه مواقع کردستان در امنیت به سر می‌برد که باید در سایه این امنیت کار توسعه یافتگی در کردستان دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: عمده‌ترین مسئله در استان، مسئله اشتغال، رفع بیکاری و رونق تولید است که ما هم پیگیر آن خواهیم بود تا بخش‌های اقتصادی در استان کردستان بتوانند نسبت به اشتغال و رونق تولید و رفع موانع تولید گام بردارند.

 



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.