به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله حسینی شاهرودی عصر دوشنبه در دیدار با اهالی رسانه استان کردستان با بیان اینکه دشمنان می خواهند ما در داخل درگیر باشیم و از اهداف و یاد انقلاب دور شویم، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با توسل به ابزارهای نوین ارتباطی به هدف های خود و تهدید نظام و انقلاب دست پیدا کند.
نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود آگاهی رسانی را یکی از وظایف اصلی رسانه ها دانست و افزود: رسانه ها باید همراه انقلاب باشند ولی این به معنی نیست که تسلیم شوند و چشم بگویند.
آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: گاهی جامعه بدون اینکه خود متوجه باشد به سمت فرهنگ غربی می رود که رسانه ها باید با وارد عمل شدن و گوشزد کردن حقایق فرهنگی غرب، جامعه را هدایت کنند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به مشکلات اهالی رسانه در استان یادآور شد: برخی رسانه ها هستند که در بسیاری مواقع نمی توانند هزینه های جاری خود را تامین کنند لذا باید شرایطی فراهم شود و حمایت هایی صورت گیرد که این هزینه ها جبران و چرخ زندگی اهالی این رسانه ها نیز بچرخد.
آیت الله شاهرودی اشتغال را یکی از مشکلات مهم امروز جامعه دانست و اضافه کرد: رسانه ها می توانند در این حوزه نقش مهمی با حمایت از کارآفرینان و گسترش فرهنگ کارآفرینی ایفا کنند.
خبرنگار: امید بهمنی**انتشار: سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.