مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده نذورات مردم در عید قربان در ۱۱ دفتر کمیته امداد در سطح شهرستان‌های استان، ۳۳ مرکز نیکوکاری و همچنین مساجد روستاهایی که بیشترین قربانی را دارند، جمع آوری می شود.

محمد رسول شیخی زاده افزود: این نهاد آمادگی دارد با معرفی خانواده‌های مستحق و نیازمند، در کنار خیران و سایر اقشار نذورات و قربانی آنها را در قالب پویش «عید قربان»  در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برساند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: خیران جهت مشارکت در این کار خداپسندانه می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات و قربانی این نهاد و همچنین تمام دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کمک‌های خود را به این منظور اهدا کنند.

وی یادآور شد: افراد خیر و نیکوکاری که می خواهند در این کار خیر مشارکت کنند می‌توانند از طریق اهدای دام سنگین و سبک و یا واریز کمک نقدی به شماره‌ حساب ۰۱۰۱۳۴۶۸۵۶۰۰۶ بانک ملی شعبه آزادی بنام وجوه امانی و شرعی کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام کنند.

شیخی زاده تاکید کرد: کمیته امداد کمک‌های نقدی را بر اساس نیت افراد مشارکت‌کننده در راستای خرید دام زنده و قربانی کردن آنها اقدام کرده و گوشت آن در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمند جامعه توزیع می‌کند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری آیین نمادین ذبح قربانی در ۱۰۰ روستای استان گفت: ذبح دام قربانی در این روستاها در روز عید سعید قربان و با حضور مسئولان دفاتر کمیته امداد و مسئولان محلی انجام و گوشت دام ها در میان فقرا و نیازمندان همان محل توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اظهار داشت: همچنین کد #۰۸۷*۸۸۷۷* و شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷ برای واریز کمک‌های نقدی مردم در نظر گرفته‌ شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۶۰ میلیارد ریال از طریق نذورات مردمی در روز عید قربان برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان جمع آوری شد، افزود: پیش بینی می شود این میزان در سال جاری به ۱۳۰ میلیارد ریال افزایش یابد.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.