بهمن مرادنیا روز شنبه در سیزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی استان که با دستور کار توزیع اعتبارات هزینه ای تشکیل شد، اظهار داشت: با وجود اوضاع اقتصادی کشور اعتقاد دارم باید در پرداختی‌های پرسنل هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم.  
وی اضافه کرد: امسال نسبت به سال گذشته، حقوق پرسنل ادارات به طور میانگین ۱۰ میلیون ریال افزایش یافته که دولت به هر طریقی که توانسته، این اعتبار را برای پرداخت به کارکنان دستگاههای اجرایی تامین کرده است.  
استاندار کردستان با بیان اینکه پرداخت اضافه کارها باید واقعی شود، یادآور شد: باید از پرسنل کار واقعی طلب کنیم و ماموریت‌ها نیز بر اساس نیاز واقعی انجام شود.  
مرادنیا از مدیران استان خواست پرداختی‌ها به پرسنل را اولویت بندی کرده اما حقی ایجاد نکنند که قادر به پرداخت آن نباشند و افزود: مدیران پرداخت اضافه کار و حق ماموریت پرسنل خود را در اولویت قرار دهند و سایر موارد پرداختی در صورت امکان پایان سال پرداخت می‌شود.  
وی تاکید کرد: بعضی از دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت‌های گاز، توزیع برق و شهرداری‌ها به شدت با مشکل مواجه هستند و اگر منابع را دریافت نکنند، مشکل جدی در ارائه خدمات به جامعه ایجاد می‌شود.

۷۳۵۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.