فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: مطالب خبرنگاران باید با واقعیت جامعه مطابقت داشته باشد و نقدها نیز باید منصفانه رقم بخورد.
به گزارش ایسنا منطقه کردستان، سردار رجبی امروز( ۱۷ مرداد ماه) در مراسم روز خبرنگار اظهار کرد: هموراه معتقدیم که کردستان نیازمند توسعه همه جانبه است و نیاز اولیه و عنصر فعال این مهم آگاهی بخشی است و این کار از عهده توانمند رسانه ها بر می آید که باید به این عنصر مهم بیش از پیش توجه داشته باشند.
وی افزود:  تعهد و اقدام رسانه ها در راستای اجلاسیه حوزه شهدا به ویژه اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان ستودنی است و امروز ما نسبت به این تعهد سر تعظیم فرود می آوریم.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: در دل عنصر فعال توسعه متوازن استان کردستان، نوشتن و گفتن توام با صداقت، نکته ای قابل توصیه به رسانه هاست.
سردار رجبی بیان کرد: مطالب خبرنگاران باید با واقعیت جامعه مطابقت داشته باشد و نقدها باید منصفانه رقم بخورد.
وی از عملکرد کنونی رسانه ها انتقاد کرد و افزود: عملکرد رسانه ها در حال حاضر علی رغم زحمات زیادی که می کشند، مطابق با جنگ کنونی که برای ما به وجود آمده است، نمی باشد.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، با بیان اینکه ما امنیت را با جان و دل و تعهد برقرار می‌کنیم، گفت: رسانه ها باید در راستای برقراری امنیت پایدار و همچنین انعکاس پروژهای محرومیت زدایی سپاه بیشتر تلاش کنند.
وی عنوان کرد: تاثیر رسانه بر وضعیت جاری و عملکردها، نشان از اهمیت و نقش رسانه ها در شرایط کنونی است.
رجبی خاطرنشان کرد: اکنون فشار روانی بر مردم زیاد است و متاسفانه مدیران ماموریت های خود را متناسب با شرایط فعلی انجام نمی دهند،  و این در حالی است که قدامات مادباید بیشتر از سال های قبل خروجی داشته باشد و برنامه ریزی ها درست تری رای ناکامی توطئه های دشمنان صورت گیرد.
وی در پایان یادآور شد: امروز فعالیت رسانه ها باید در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.