سعید اسماعیلی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در بندر گناوه افزود: باتوجه به نقش و اهمیت جایگاه ورزش در سلامتی و نشاط جامعه و توسعه و ترویج آن به روستاییان ، برنامه ریزی برای دایر کردن خانه های ورزشی در روستاهای این استان در برنامه کاری این هیات قرار گرفته است.
وی گفت: این خانه ها با تجهیزات و امکانات ورزشی در اختیار دهیاران برای استفاده عموم روستاییان قرار خواهد گرفت.
اسماعیلی، احیای بازی های بومی محلی را از مهم ترین وظایف این هیات دانست و گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دا و بازی های و بومی محلی باحضور 8 تیم در روستای تل تل گناوه از جمله برنامه های مهم امسال این هیات است.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهر اظهارکرد:نظیر این برنامه 17 بهمن در دالکی شهرستان دشتستان و 21 بهمن در بخش اهرم با حضور مسئولان کشوری و استانی ادامه می یابد.
وی گفت: برپایی کلاس های مربی گری و داوری بازی های بومی و محلی نیز از دیگر برنامه های این هیات است که قرار است در اواخر ماه جاری در شهرستان دیر انجام شود.
اسماعیلی افزود: اعزام تیم کشتی این استان به رقابت های روستایی کشوری در شهرستان دیوان دره استان کردستان و بازی های تونیک در استان خوزستان نیز انجام شد که صاحب مقام های دوم و سوم شدند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.