آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: رسانه با توانایی‌هایی که دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و در صورت اینکه بدون دقت عمل کند می‌تواند مشکل‌آفرین شود.  
وی با بیان اینکه رسانه باید وحدت را در جامعه حاکم کند، منافع ملی را ببیند و وسعت دید داشته باشد، افزود: کار رسانه توکل، صداقت و اخلاص می‌خواهد و خبرنگار باید از قدرت و توان خود در راه صحیح استفاده کند.
آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه رسانه در عصر ما یک اصل مهم است و دشمنان قبل از تحریم، فضاسازی رسانه‌ای را با شدت تمام علیه کشورمان آغاز کردند،  تاکید کرد: برای جهان مسجل شد دست برتر در ایران است چون خدا با ما است.
وی با اشاره به اینکه عرصه رسانه امنیت و دفاع، فرهنگ و اقتصاد هر کدام اهمیت خاص خود را دارند، یادآور شد: در عرصه‌های مختلف برخی در خط مقدم هستند و سنگر دار محسوب می‌شوند البته همه امور به فرهنگ مرتبط است به ویژه اینکه انسان بر اساس فکر، درک و فهم خود فعالیت می‌کند.

فشار روانی بیش از فشار تحریم است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این مراسم گفت: فشار روانی بیش از فشار تحریم است و دشمن تلاش می‌کند قبل از هر اقدامی ترس و نگرانی را بر مردم القا کند.
سردار محمدحسین رجبی افزود: موصل در زمان اوج کار روانی دشمن سقوط کرد و زمانی که داعش کیلومترها از شهر فاصله داشت نیروهای نظامی شهر را ترک کرده بودند.  
وی با بیان  اینکه عدم انعطاف و عدم انجام کار توسط مدیران متناسب با شرایط جنگی از دلایل وقوع مشکلات است، اظهار داشت: کردستان نیازمند توسعه متوازن و همه جانبه است و پیوست و نیاز اولیه این توسعه آگاهی بخشی است که از عهده خبرنگاران بر می‌آید.  
سردار رجبی با اشاره به اینکه اصل صداقت در حوزه رسانه باید رعایت شود، تاکید کرد: در کنار انتقادها باید فعالیت‌هایی هم که انجام می‌شود دیده شود.

۶۱۰۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.