به گزارش ایرنا، مهدی یوسفی جمارانی روز سه شنبه در جمع فعالان حزبی و سیاسی شهرستان فیروزکوه افزود: یک ارزیابی ساده نشان می دهد که مسئولان دارای کارنامه حزبی، عملکرد بهتر و موثرتری نسبت به دیگر مدیران داشته اند.
وی یادآورشد: با وجود آنکه در فرهنگ ایرانی کار جمعی جایگاه والایی دارد، متاسفانه احزاب در ایران کمتر نشست های مشترک داشته اند.
یوسفی جمارانی اظهار داشت: همه افراد با هر نوع تفکر و اندیشه حزبی و جناحی به توسعه و پیشرفت کشور می اندیشند و بر سر این موضوع اتفاق نظر دارند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: باید متوجه بود که رفتار جمعی به معنای هم شکل شدن نیست، بلکه مفهوم حرکت برای رسیدن به یک مقصد و مقصود را می رساند.
وی خاطر نشان کرد: احزاب متعدد در کنار هم باید تلاش کنند، چرا که هیچ کدام به تنهایی نمی توانند گامی برای توسعه جامعه و کشور بردارند.
یوسفی جمارانی ادامه داد: در کنار حرکت متحد احزاب برای توسعه کشور، هر حزب می تواند برای اهداف تعریف شده خود را دنبال و برنامه های حزبی را اجرا کند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت:احزاب دارای پایگاه اجتماعی مورد اقبال عمومی هستند و می توانند اعتماد مردم را جلب کنند.
وی اضافه کرد: برخورداری از مدرک و تخصص دانشگاهی فقط یکی از آیتم های پذیرش مسئولیت به شمار می آید اما شاخصه مهم و کافی، فعالیت جمعی در حوزه تخصصی و داشتن توان مدیریتی است.
یوسفی جمارانی تاکید کرد: طی 40 سال گذشته کشور از فعالیت فاقد فعالیت جمعی و حزبی لطمه خورده است، و چنین افرادی در زمانی مسئولیت خود تصمیم هایی را گرفته اند که نسبت به نتایج آن پاسخگو نبوده اند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه تشکیل احزاب دستاورد جهان مدرن است، این بستر را مانعی در برابر فرد محوری و دیکتاتوری معرفی کرد.
تهرام/9897 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.